Kontakt

FAQ

Jakie usługi oferuje Bielska 30 Event Space?

W Bielska 30 Event Space oferujemy kompleksową organizację różnego rodzaju przyjęć, takich jak chrzciny, komunie, wesela, imprezy nocne, warsztaty czy szkolenia. Współpracujemy blisko z różnymi dostawcami usług dodatkowych, takimi jak catering, cukiernik, DJ, barman czy florysta.

 

Jaka jest powierzchnia Bielska 30 Event Space?

Bielska 30 Event Space to wynajmowana przestrzeń eventowa o powierzchni 150m2. Składa się ona z sali głównej z wydzieloną sceną (100m2), baru, pokoju chilloutowego/dziecięcego oraz toalet.

 

Ile miejsc siedzących jest dostępnych w Bielska 30 Event Space?

W Bielska 30 Event Space dostępnych jest 50 miejsc siedzących.

 

Czy Bielska 30 Event Space organizuje również imprezy otwarte dla publiczności?

Tak, raz na jakiś czas organizujemy również imprezy muzyczne, które są otwarte dla publiczności. Zapraszamy do śledzenia naszej strony internetowej, gdzie informujemy o nadchodzących wydarzeniach.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami!

Imię i nazwisko:
Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wielokrotny wybór
Zapoznałem się z polityką prywatności i akceptuję warunki dotyczące przetwarzania moich danych osobowych.*
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Adres

ul. Bielska 30

Warszawa 02-394

Kontakt

kontakt@bielska30.pl

tel.: 737 332 281

Menu

Śledź nas

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.